Ryujinx é um emulador de Nintendo Switch de código aberto, criado por gdkchan, escrito em C#. Este emulador visa fornecer excelente precisão e desempenho, uma interface amigável e construções consistentes. Foi escrito do zero e o desenvolvimento do projeto começou em setembro de 2017.
Melhorias da Semana
1.1.154 - 2022-06-24 (inglês)
Fixed:
- Ensure texture ID is valid before getting texture descriptor.
- Fixes a crash in A Hat in Time that would occur after progressing past a certain point in the game.
1.1.155 - 2022-06-24 (inglês)
Fixed:
- Fix ThreadingLock deadlock on invalid access and ExitProcess.
- Fixes a specific case of the emulator freezing when closing. Does not fix all instances where this happens, however.
1.1.157 - 2022-06-24 (Inglês)
Fixed:
- timezone: Fix regression caused by #3361.
- Fixes games that were crashing due to the change in 1.1.156.
1.1.158 - 2022-06-25 (inglês)
Account for pool change on texture bindings cache.
- Fixes a regression from 1.1.149 that caused garbled textures on Super Zangyura.
1.1.159 - 2022-06-25 (inglês)
Added:
- Add Simplified Chinese to Avalonia (V2).
- Adds a Chinese localization to the upcoming Avalonia UI.
1.1.160 - 2022-06-29 (inglês)
Fixed:
- ui: Fix timezone abbreviation since #3361.
- Fixes timezone abbreviation text in system settings.
1.1.161 - 2022-07-02 (inglês)
Bindless elimination for constant sampler handle.
- Allows the Monster Hunter Rise: Sunbreak update to render (still requires further changes to get in-game).
Se você quiser aprender a configurar e usar o RyujiNX, veja nosso guia